Producenci
Reklamacje i zwroty

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, jako Konsument, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie o zwrocie, zawierające imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, a także nr konta bankowego do zwrotu środków i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

JSM FITNESS SP. Z O.O.
ul. Bociana 6C/66
31-231 Kraków
Tel. +48602252134

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz wydrukowany dowód zakupu.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
JSM FITNESS SP. Z O.O.
ul. Bociana 6C/66
31-231 Kraków
Tel. +48602252134

Ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl