Kup w przeciągu:

14

[19.12,24.12,25.12,26.12,31.12,01.01,02.01,06.01,10.01]

a zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj (dotyczy Paczkomatów i Kurier InPost).

Dzisiaj nie wysyłamy.

Dzisiaj już nie wysyłamy. Paczka zostanie wysłana jutro.

 

 Uchwyty do wyciągu stanowią nieodzowny element każdej profesjonalnej siłowni. Akcesoria te umożliwiają wykonywanie ćwiczeń na wyciągach, które wchodzą w skład atlasów, bram lub są wyciągami niezależnymi. W zależności od miejsca zaczepienia liny wyróżniamy wyciąg górny, dolny lub uniwersalny, który umożliwia regulację wysokości liny. Oprócz wyciągów niektóre uchwyty świetnie nadadzą się również do treningu na maszynach kablowych, gumach oporowych lub do podciągania oraz innych ćwiczeń wykonywanych w zwisie.

Niezależnie jednak od tego z jakiego rodzaju wyciągu korzystamy, konieczne będzie posiadanie odpowiedniego typu uchwytu, aby móc ćwiczyć pożądane przez nas partie mięśniowe. 

Mankamentem wielu siłowni jest niestety brak wystarczającej ilości uchwytów, bądź nie odkładanie ich na właściwe miejsca przez osoby ćwiczące - co często zmusza nas do czekania w kolejce albo żmudnych poszukiwań interesujących nas uchwytów. Dlatego nawet jeśli korzystasz z usług profesjonalnych siłowni warto wyposażyć się we własne uchwyty. Pozwoli Ci to nie tylko zaoszczędzić sporo czasu, ale też umożliwi dobranie odpowiedniego rodzaju uchwytu, dopasowanego pod Twoje preferencje i partie mięśniowe, które zamierzasz ćwiczyć.

W naszym asortymencie posiadamy wiele rodzajów uchwytów do wyciągów na siłownię i jak i do domowego użytku.

Na naszej stronie możesz zaopatrzyć się w uchwyty do wyciągu na biceps/triceps, wykonane z wysokiej jakości tworzywa ABS, pokrytego miękką pianką, która zapobiega ślizganiu się dłoni oraz zapewnia odpowiedni poziom komfortu w czasie ćwiczeń. Innym rodzajem wyciągu, w jaki możesz się u nas zaopatrzyć jest uchwyt V-Bar trójkąt, który również sprawdzi się do ćwiczeń bicepsa i tricepsa. Jego korpus jest wykonany w całości z polerowanej stali, a w miejscach chwytnych posiada gumowane wykończenie. Uchwyt ten świetnie sprawdzi się do wykonywania ćwiczeń prostowania lub uginania ramion na wyciągu.

Jednymi z popularniejszych rodzajów uchwytów są uchwyty do wyciągu typu D-handle, przeznaczone do ćwiczenia klatki na bramie, czy też ćwiczeniach jednorącz na ramiona i plecy oraz uchwyty Double D-handle, który sprawdzą się do treningu wielu grup mięśniowych, takich jak ramiona, klatka piersiowa czy plecy. Nadadzą się zarówno do wiosłowania na wyciągu w pozycji siedzącej, jak i do ściągania na wyciągu z góry.

W naszej ofercie znajdziesz także liny do wyciągu lub atlasu, które pozwolą Ci na trening tricepsa, bicepsa, mięśni brzucha, a także klatki piersiowej oraz barków. Świetnie nadadzą się zarówno do wyciągu górnego jak i dolnego, a solidna konstrukcja wykonana z mocnych nylonowych włókien o gęstym splocie, zapewni ich długą żywotność oraz udźwig sięgający aż do 200 kg!

U nas możesz wyposażyć się również w drążek do wyciągu na plecy 70 cm jak i drążek prosty 50 cm, oba z gumowym wykończeniem części chwytnych.

Oprócz akcesoriów do wyciągów przeznaczonych w dużej mierze dla osób odbywających treningi na siłowni, w naszej ofercie posiadamy także sam wyciąg górny do ćwiczeń w domu! W jego zestawie znajdziesz wszystko czego potrzebujesz aby ćwiczyć triceps, biceps czy klatkę piersiową w domowych warunkach.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl