Kup w przeciągu:

14

[01.05,30.05,15.08,01.11,11.11]

a zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj (dotyczy Paczkomatów i Kurier InPost).

Dzisiaj nie wysyłamy.

Dzisiaj już nie wysyłamy. Paczka zostanie wysłana jutro.

Regulamin
  1. Sklep internetowy MUSCLEFORGE, dostępny pod adresem internetowym www.kuzniaformy.pl oraz www.muscleforge.pl, prowadzony jest przez firmę JSM FITNESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, wpisaną do KRS pod numerem 0000857741, NIP 9452237840, REGON 386927290.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
  3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
  4. Sprzedawca – osoba prawna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą JSM FITNESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  5. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  6. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna
    niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  7. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.kuzniaformy.pl (www.muscleforge.pl)
  8. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub
    większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  9. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
    Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu
    lub Produktów ze Sprzedawcą.
  11. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez
    Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  12. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie
    Konta.
  13. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający
    złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz
    określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  14. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez
    Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych
    Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  15. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy
    Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  16. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między
    Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę
    Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie
    usług i umowę o dzieło.
  17. Adres Sprzedawcy: JSM FITNESS SP. Z O.O., ul. Mackiewicza 17A, 31-214 Kraków
  18. Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@muscleforge.pl
  19. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 72 1870 1045 2078 1068 1047 0001.
  20. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów
    telefonów podanych w powyższych punktach.
  21. W celu realizacji zamówień zbieramy i przetwarzamy następujące dane: imię i nazwisko, adres email, numer telefonu, adres zamieszkania, a w przypadku zakupów na firmę także numer NIP oraz nazwę firmy. Dane są niezbędne do zrealizowania wysyłki zamówienia oraz kontaktu z Klientem.
    Dane adresowe są przekazywane do InPost, DPD, UPS lub innych firm dostawczych w celu zrealizowania wysyłki. Odbywa się to przez platformy API udostępnione przez te firmy.
    Wykorzystanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zamówienia jest realizowane zgodnie z aktualnymi przepisami o ochronie danych osobowych i RODO.
    Administratorem danych osobowych klientów, w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), zwanym dalej RODO, oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000), jest firma JSM FITNESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Krakowie przy ul. Bociana 6C/66, wpisana do KRS pod numerem 0000857741, NIP 9452237840 i REGON 386927290, adres poczty elektronicznej: sklep@muscleforge.pl,  nr telefonu: +48793579157, zwana dalej Administratorem i będąca jednocześnie Sprzedawcą.
  22. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w dni robocze w godzinach 8:00-15:00.
  23. Wymagania techniczne
    Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
    a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu
    IE, Chrome, Mozilla, Opera,
    b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
    c. włączona obsługa plików cookies,,
  24. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub
    niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  25. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta albo przez
    podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  26. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto
    (uwzględniają podatek VAT)
  27. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
  28. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas
    nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie
    płatności za okres rozliczeniowy.
  29. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport,
    dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
  30. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest
    podanie następujących danych: imię, nazwisko, e-mail, adres.
  31. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  32. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w
    Formularzu rejestracji.
  33. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego
    tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do
    Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie
  34. W celu złożenia Zamówienia należy:
    a. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie) ;
    b. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do
    koszyka” (lub równoznaczny) ;
    c. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
    d. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz
    zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który
    ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia
    Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
    e. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz
    potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
    f. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności,
    opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
  35. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego
    Produktu – metody są wyspecyfikowane na stronie „Wysyłka”.
  36. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    a. Google Pay
    b. Płatność za pobraniem
    c. Raty online
    d. Płatności elektroniczne (Przelew natychmiastowy, BLIK)
    e. Płatność kartą płatniczą (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro).
  37. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
  38. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  39. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności
    znajdują się za stronach Sklepu.
  40. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po
    uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w
    Sklepie internetowym.
  41. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez
    Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  42. W przypadku wyboru przez Klienta:
    a.płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient
    obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia
    zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
    b. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania
    płatności przy odbiorze przesyłki.
    c. płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać
    płatności przy odbiorze przesyłki w terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji o
    gotowości przesyłki do odbioru.
  43. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie
    wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  44. a. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem
    dostawy jest najdłuższy podany termin.
     b. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma
    możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich
    Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
  45. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    a. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
    b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia
    zawarcia Umowy Sprzedaży,
  46. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy
    do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do
    odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie
    stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty
    elektronicznej Klienta.
  47. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru,
    terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin.
    wersja dla sklepów dostarczających zamówienia w całości
    po wykonaniu wszystkich części zamówienia
  48. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient
    ma możliwość odbierania Produktów częściami (stosownie do ich gotowości do odbioru) lub
    też odbioru wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
  49. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w
    następujący sposób:
    a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
    elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
    b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od
    dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  50. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski, Unii Europejskiej lub Wielkiej Brytanii.
  51. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta
    woli związania się Umową Sprzedaży.
  52. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny, ale jest możliwy tylko w przypadku zakupów firmowych na Fakturę VAT. Jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu przez e-mail lub telefonicznie.
  53. Konsument może w terminie 30 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania
    jakiejkolwiek przyczyny.
  54. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu
    Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  55. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane
    osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy
    ostatniej rzeczy, partii lub części.
  56. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez
    czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w
    posiadanie pierwszej z rzeczy.
  57. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o
    odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy
    wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  58. Oświadczenie może być wysłane za pomocą kuriera, bądź drogą
    elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub
    przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy.
  59. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną,
    Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta
    adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  60. Skutki odstąpienia od Umowy:
    a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za
    niezawartą.
    b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi
    niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
    Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w
    tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z
    wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły
    sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
    c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności,
    jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument
    wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z
    żadnymi kosztami.
    d. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania
    Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w
    zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    e. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym
    Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował
    Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument
    odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
    f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu
    Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym
    trybie odesłany pocztą.
    g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z
    korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru,
    cech i funkcjonowania Produktu.
  61. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w
    zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się
    znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
  62. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
    odniesieniu do Umowy:
    a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
    według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
    zindywidualizowanych potrzeb,
    b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
    opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
    ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte
    po dostarczeniu,
    c. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    d. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
    e. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
    f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
    h. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    i. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o
    prenumeratę,
    j. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,
  63. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  64. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
    wersja dla przedsiębiorców, którzy będą ponosić odpowiedzialność za wady produktu
  65. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo
    do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli
    Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  66. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podane w niniejszym
    Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  67. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym
    datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w
    związku z wadą towaru.
  68. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później
    niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie
    Klienta uznał za uzasadnione.
  69. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli
    Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest
    Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14
    dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione
  70. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres
    podany w pkt. 18 niniejszego Regulaminu
  71. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także
    jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

    Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  72. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz
    zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
    internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
    społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
    Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
    internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
    http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  73. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
    konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
    Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
    rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
    Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
    (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania
    mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a
    Sprzedawcą.
    c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
    nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
    rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych
    należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
    Konsumentów Polskich).

    Dane osobowe w Sklepie internetowym
  74. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu
    internetowego jest Sprzedawca.
  75. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu
    internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to
    zgodę – także w celu marketingowym.
  76. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy
    przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane
    osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu
    przesyłki na zlecenie Administratora.
    b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności
    elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe
    Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie
    internetowym.
  77. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  78. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
    Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje
    brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
    Opinie w sklepie internetowym
  79. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
  80. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszej wiadomości email Sprzedawca ponawia jednokrotnie wysyłkę wiadomości po siedmiu dniach od wysłania pierwszej wiadomości.

  81.  

    Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
  82. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym i są dostępne dla wszystkich odwiedzających Sklep Internetowy.

  83.  

    Za wystawienie opinii Sprzedawca może przyznać Klientowi, który wystawił opinię, jednorazowy kod rabatowy na zakupy w Sklepie Internetowy o wartości 5% do wykorzystania na wszystkie produkty w Sklepie Internetowym. Kod rabatowy ma ważność 30 dni. Kod rabatowy przesyłany jest Klientowi na jego adres email podany w trakcie dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym niezwłocznie po wystawieniu opinii.
  84. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywany przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.

  85.  

    Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawcy ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
  86. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
    Postanowienia końcowe
  87. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  88. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
    przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie,
    w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej
    zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  89. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
    powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego;
    ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o
    ochronie danych osobowych.
  90. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy
    internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl